Kako je pandemija utjecala na naše shopping navike i okrenula nas klasici?

Da nas je, prije svega godinu dana, netko pitao postoji li šansa da se čitav svijet odjednom preokrene naglavačke, vjerojatno…


14. siječnja 2021.

Kako je pandemija utjecala na naše shopping navike i okrenula nas klasici?

Da nas je, prije svega godinu dana, netko pitao postoji li šansa da se čitav svijet odjednom preokrene naglavačke, vjerojatno bismo ga gledali u čudu i na pitanje odgovorili odmahujući rukom. No, svoje smo urede preselili za kuhinjske stolove, teretane u dnevne sobe, druženja s obitelji i prijateljima uobličili smo u video pozive, a uobičajene društvene interakcije “uživo” sveli na nužni minimum. Naravno, zajedno s posve novim životnim okolnostima promijenile su se i naše shopping navike.

Mnoge su trgovine tijekom lockdowna zatvorile svoja vrata i fokusirale se na online prodaju. Smanjeni intenzitet društvenih događanja, za koje se inače odijevamo, utjecao je da se fokusiramo na udobnu kućnu i sportsku odjeću. No, to nipošto ne znači da je svijet tijekom pandemije kupovao samo pidžame, kućne ogrtače i trenirke. Istraživanja su pokazala kako su potrošači počeli kupovati pažljivije i promišljenije, obzirnije pristupajući novcu koji ulažu u svoju odjeću, obuću i modne dodatke. Shodno tome, posve je razumljivo da su, umjesto trendova čiji je životni vijek ponekad kraći i od nekih lockdowna, odlučili uložiti u klasiku, odjeću čija se vrijednost ogleda u trajnosti, kvaliteti tkanina, izrade i krojeva i koja će izgledati sjajno u svim prilikama i jednom kad situacija s pandemijom završi.

Financijska neizvjesnost navela nas je da se prema novcu odnosimo pažljivije i promišljenije te da se češće zapitamo što nam zbilja treba. Sva ta pitanja koja se vrzmaju u glavi osviještenog potrošača idu na ruku modnim brendovima s dugom tradicijom kvalitete kojima kupci vjeruju i koji, umjesto produkcije beskonačnog broja trendova kratkog životnog vijeka, proizvode odjeću koja odiše bezvremenskim šarmom klasike, prilagodljiva je različitim prilikama, a kvaliteta svakog segmenta je prioritet. Povjerenje u kvalitetu pokazalo se kao jedan od najvažnijih elemenata za kupovinu. Jedno od takvih utočišta modernog i osviještenog kupca je i Varteks, vodeća hrvatska modna i tekstilna kompanija s bogatom stoljetnom tradicijom koja već dugo slovi kao sinonim za kvalitetu i klasičnu eleganciju. Na Varteksovim vješalicama, osim sezonskih kolekcija s pregršt izvrsnih komada, možete pronaći muška odijela i žensku poslovnu odjeću izrađenu od vrhunskih materijala u koje se neminovno isplati uložiti.